Szkolenia online
Podpis elektroniczny w pracy urzędu. Rodzaje i weryfikacja podpisów elektronicznych.
Kup terazCzas trwania: 1 godz. 50 min. - 80 minut części teoretycznej i 30 minut części praktycznej.
Cena: 199 PLN netto
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Test sprawdzający wiedzę: 30 minut na 10 pytań jednokornego wyboru, 3 możliwe podejścia.
Adresaci szkolenia:
Sekretarze gmin, pracownicy działów organizacyjnych i sekretariatów, informatycy, koordynatorzy czynności kancelaryjnych, archiwiści w urzędach samorządu terytorialnego i administracji rządowej, wszystkie osoby posługujące się podpisem elektronicznym lub pracujące w systemach EZD, SOD, EPUAP2.
Cele szkolenia:
• Zapoznanie z rodzajami podpisu elektronicznego i prawidłowością ich składania na dokumencie zarówno od strony prawnej jak i praktycznej
• Nabycie umiejętności prawidłowej weryfikacji podpisów złożonych na dokumencie
• Zdobycie wiedzy jak postępować gdy pojawia się informacja o podpisie nieprawidłowym, nieważnym oraz o braku możliwości weryfikacji
Prowadzący:
Adam Parysz - Dyplomowany archiwista. Czynny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Specjalistaw zakresie dostępności cyfrowej i architektonicznej, biegła znajomość standardu WCAG 2.1. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla administracji publicznej.
Szkolenie dostępne na żądanie pozwala na elastyczność w czasie i miejscu uczestnictwa.
Oferta uzupełniona jest o dostęp do materiałów szkoleniowych,
a także możliwość konsultacji z trenerem.
Po ukończeniu szkolenia oraz testu, uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Zapraszamy do kontaktu:
kontakt@vod.frdl.pl
tel. 12 623 72 44
kom. 721 393 285
Czas trwania: 2 godz. 10 min. - 130 minut Cena: 199 PLN netto Udział w szkoleniu zwolniony...